Komunikacja w Konkursie w tym:
- składanie Wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie;
- składanie podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów;
- składanie wniosków o wyjaśnienie treści Regulaminu Konkursu (zadawanie pytań do treści Regulaminu Konkursu);
- składnie Prac Konkursowych;
- wymiana informacji między Organizatorem Konkursu a Uczestnikami Konkursu;
- przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Organizatorem Konkursu a Uczestnikami Konkursu,
odbywa się wyłącznie przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Elektroniczna Platforma Konkursowa (EPK) z zastrzeżeniem ust. 72.
Rejestracja i założenie konta oznacza konieczność akceptacji regulaminu EPK i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na EPK: https://epk.sarp.pl
UWAGA:
- Instrukcja składania wszelkich dokumentów elektronicznych oraz innych informacji (w tym pytań do Organizatora) poprzez EPK znajduje się w dokumencie o nazwie: „EPK – Instrukcja dla Uczestnika”.
Dokument dostępny jest na stronie EPK (https://epk.sarp.pl) w zakładce „Pomoc”
- Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w komunikacji elektronicznej znajduje się w dokumencie o nazwie: „Regulamin Platforma ZETO PZP”
Dokument dostępny jest na stronie Platformy (https://epk.sarp.pl) w zakładce „Pomoc”
Instrukcja platformy dla użytkowników
Regulamin platformy